Rökning!

Tycker att röka är hur äckligt och onödigt så det finns inte! Okej tro inte att jag hatar alla er rökare, för det gör jag verkligen inte, känner väldigt många som röker men jag gillar dom ändå. Men juste de där att man tar upp en sån där cancerpinne från paketet, tänder den och sedan? Njuter?! eller vadå?! Nej ursch, fy! För det första så är det äckligt för alla oss som inte röker, man får gula tänder, blä andedräkt, gammal hy och massa mer, finns verkligen inget positivt med det, och juste det kostar massa pengar som man kan lägga på annat! Så fort jag går förbi folk som röker så håller jag för munnen (vet att jag kanske överdriver, men tycker verkligen inte om det), sedan så när man är på party och när folk röker blir jag illamående, kanske kräks till och med?! ;)
Visst ska inte sitta och klanka ner alla er rökare nu, men det är bara min åsikt och hur jag känner, så alla boys and gurls fimpa röken och behåll glöden föfan!!





Kommentarer
Postat av: limpiis

Håller med dig finns inget positivt med det. Men du älskar mig anyway;)

2011-01-11 @ 20:20:50
URL: http://linnur.blogg.se/
Postat av: ping

100% med dej! asså även dom som itne vill röka blir ju oxo lite påverkad av de om man röke röppet :/

2011-01-11 @ 21:26:41
URL: http://pinggirl.blogg.se/
Postat av: ping

ush fattar itn hur folk kan ://

2011-01-11 @ 22:08:33
URL: http://pinggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0