Nyår!

Okej tänkte berätta lite vad som egentligen hände natten mellan 2010 och 2011.
Var så att allt började med att jag drog hem till Andre, chillade där en stund sedan så drog vi till Torshälla där Linn var. Vi var hos Linn i några timmar och hade det väldigt trevligt med trevliga människor, tills det hände en massa saker, en idiot (förlåt att jag kallar den det), men det var han faktiskt då, han började vara dum mot alla som var där. Då drog vi sedan därifrån för att vi inte fick vara kvar eller nåt.
Hoppade på bussen, åkte till klosterkyrka där Nadifa bor, så drog vi in till dem. Var väldigt trevligt, kul folk, och bra drag. Sedan vid tolv så var det bara att pallra sig ner mot stan för att se fyverkerierna, som jag typ missa iår igen....! HAH!

Så gick jag och Andre till Time out där Joppe och alla stod och väntade på oss. Askul att träffa allla dom igen! Åkte upp till simonne, var väldigt trevligt till en till idiot kom... Blev total-kaos då! Alla skulle ut, jag och Andre också, fast egentligen så fick vi vara kvar.. aah var kaos. Men förstår helt fullkomligt Simonne, var verkligen hemsk. Och sedan var det en idiot som höjde hande mot Joppe, gissa om jag blev rasande dåå!!! Tröstade också de flesta, typ.. haha inga minnen av ;)
Sedan så började allt slockna, alltså i huvudet. Var plötsligt i en stor svart van, påväg till..?! jadu, sedan var vi Nyfors helt plötsligt, ja jag kommer inte ihåg. Sedan så tog jag och Andre en taxi hem till han och sov!
Helt jävla sjuk natt, men var trevligt ibland, och jag och Andre höll ihop hela tiden också, tycker de var bra gjort eftersom det var kaoos överallt! HA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0