Dagen igår

Var först i skolan (som jag förövrigt var väldigt trött i eftersom jag vaknade 05.30..), sedan efter schuul så drog jag ned på stan för att träffa joppe. Vi gick runt och letade efter en present åt syrran och tillslut hittade vi en frän väska, sweet! Blev sen smak, sedan så följde joppe faktiskt med mig och min knäppa familj till syrran för party. Trodde faktiskt bara att det skulle vara typ fika med tårta och saft, ja ni förstår?! Men ickeicke, blev ju partajj! Väldigt ös med massor av trevliga människor, god mat, god dricka, massor av skratt och självkalrt massor av sjungande! Helt klart en lyckad kväll! puss på den, dock hade jag inte med min kamera, eller jo, men i väskan i bilen... så inge bilder :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0