Årsresumé, vad som gjordes!

Massor av bilder så klaga inte!


Förra Nyår!







Fyfan vad vi alla har förändras!


Sedan gjorde jag och joppe en blogg, som sedan lades ned pga att ingen orkade, synd...


Drog till kosmonova med Jonsson, hans mor och min mor, härlig tripp!




Några partyn från i början av 2010, härliga!









Romme med Jonsson och Aleks!



Sedan kom våren!



Och då drog vi (la familia) till Thailand!







Köpte även mina första klockor där! sweet!



Träffade även Paris Hilton!!



Fick tillbaka min Xbox!



Massor av shoppinG!





Sedan misommar!






hade några nakenbad!




Införskaffade ny kamera!




Och även en ny katt!



Sedan blev det power meeT!



soooooooooola!



Tatuerade mig!



Mer fester från året!










Klippte av nästan allt hår..



Sedan blev de hoppa ut i snön för ny facebookbild!



Köpte min allra första BOK!



Och sedan Julafton!



Så tack alla som har varit med i mitt 2010 och gjort detta år till hel klart det bästa året någonsin!! Detta år har bestått av mycket partyn och massor av roliga saker, och vill bara säga att nästa år kommer bli det ultimata!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: felicia aulén

GOTT NYTT ÅR PÅ DIG!

hoppas det blir ett toppen år:)

popssR'

2010-12-31 @ 13:43:32
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: felicia aulén

det kommer jag ha ! hahah

sjuk som jag är , kul att vara det på nyår vettu (a'

2010-12-31 @ 14:10:22
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0